«Γλυκάθηκαν» φαίνεται οι Αμερικανοί από τα θετικά σχόλια για την έως τώρα διοργάνωση του Μουντιάλ 2026 και φαίνεται πως θα καλοέβλεπαν την ανάληψη ενός ακόμη Παγκοσμίου Κυπέλλου στο προσεχές μέλλον. Ο λόγος για το τουρνουά του 2038 το οποίο φαίνεται πως σκέφτεται να φιλοξενήσουν οι ΗΠΑ!
Τα γεμάτα και εντυπωσιακά γήπεδα, οι όμορφες εικόνες από κάθε παιχνίδι και γενικότερα η οργάνωση που υπάρχει από πλευράς Αμερικανών έχουν αποσπάσει θετικές απόψεις από τους περισσότερους για την εν γένει ποιότητα του Μουντιάλ που παρακολουθούμε. Κι αυτό από μια χώρα που μέχρι και πριν λίγα χρόνια είχε σε πολύ χαμηλή δημοτικότητα το «soccer» όπως αποκαλούν το ποδοσφαίρου καθώς «football» είναι για εκείνους το ράγκμπι.
Έτσι σύμφωνα με δηλώσεις του εκτελεστικού διευθυντή της ομάδας εργασίας του Λευκού Οίκου για το Μουντιάλ 2026, Άντριου Τζουλιάνι οι ΗΠΑ θα έβλεπαν πολύ θετικά τη διοργάνωση του Παγκοσμίου Κυπέλλου και το 2038. Μάλιστα όπως αναφέρει οι ομάδες έως τότε να έχουν φτάσει ακόμη και στις 64!
«Δεν υπάρχει καλύτερη χώρα που να είναι σε θέση να φιλοξενήσει ένα Παγκόσμιο Κύπελλο από τις Ηνωμένες Πολιτείες, και νομίζω ότι το βλέπουμε αυτό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όταν σκέφτεσαι ότι αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο μπορεί κάποια στιγμή να επεκταθεί σε 64 ομάδες, νομίζω ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες μπορούν να το διαχειριστούν» δήλωσε ο Άντριου Τζουλιάνι, σύμφωνα με ρεπορτάζ του BBC.
Επίσης όπως αναφέρεται για το Μουντιάλ 2038 οι ΗΠΑ προτίθενται να καταθέσουν κάνουν προσφορά που θα αγγίζει τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια!
Από εκεί και πέρα να αναφέρουμε ότι το Μουντιάλ του 2030 θα φιλοξενήσει από την Ισπανία, την Πορτογαλία και το Μαρόκο, ενώ η Ουρουγουάη, η Αργεντινή και η Παραγουάη θα φιλοξενήσουν τα τρία πρώτα παιχνίδια για επετειακούς λόγους. Εν συνεχεία, τη διοργάνωση του 2034 έχει ανατεθεί στη Σαουδική Αραβία.
Πηγή: in.gr

