Έπραξε το αυτονόητο ο επικεφαλής της Επιτροπής Διαιτησίας της UEFA Ρομπέρτο Ροσέτι, μιλώντας σε δημοσιογράφους σε εκδήλωση για την παρουσίαση του VAR, με την ευκαιρία της έλευσής του στην Αθήνα. Ο Ιταλός έπραξε το αυτονόητο καθώς δεν γινόταν να μην στηρίξει τον Λανουά και τους Έλληνες διαιτητές. Επρόκειτο για επιβεβλημένη κίνηση, ως γνωστό η UEFA δεν συνηθίζει να παρεμβαίνει σε εσωτερικά θέματα ποδοσφαίρου.
Ο Ροσέτι, όπως αναμενόταν, μίλησε με καλά λόγια τόσο για τον Στεφάν Λανουά, όσο και για τους συνεργάτες του Γάλλου, τον Ιταλό Πάολο Βαλέρι και τον Ισπανό Ρομπέρτο Αλόνσο. Μάλιστα, με τον Βαλέρι έχει φιλικές σχέσεις. Ο Ροσέτι είπε ότι είναι «εξαιρετική ομάδα που θέλουν να βελτιώσουν την διαιτησία».
Αναμενόμενη και η τοποθέτηση του Ροσέτι υπέρ της επιστροφής των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι, ενώ άφησε ελπίδες ότι η Ελλάδα θα αποκτήσει διαιτητή στην ελίτ κατηγορία της Ευρώπης. Πάντως, έκανε λόγο για σταδιακή επιστροφή, σημειώνοντας ότι στην Ελλάδα ορίζονται περισσότεροι ξένοι σε αντίθεση με την Κύπρο και την Τουρκία. Όπως διευκρίνισε αρμόδια για τους ορισμούς είναι η ΚΕΔ και ότι δεν απαιτείται κάποια παρέμβαση από την UEFA.
Παράλληλα, ο επικεφαλής της Επιτροπής Διαιτησίας της UEFA Ρομπέρτο Ροσέτι φρόντισε να ενημερωθεί για τους Έλληνες διαιτητές, προσθέτοντας ότι χρειάζονται στήριξη, ακόμη και από τα ΜΜΕ, προσθέτοντας ότι απαιτείται και σκληρή δουλειά για να ανέβει ένας διαιτητής στο κορυφαίο επίπεδο.
Ο Ροσέτι είπε καλά λόγια, αρχικά για τον Βασίλη Φωτιά (Πέλλας), επίσης μίλησε θετικά και για τον Παπαπέτρου (Αθηνών), όπως και για τον Τσακαλίδη (Χαλκιδικής). Παράλληλα, αναφέρθηκε και τον Μόσχου (Λασιθίου), για τον οποίο είπε ότι θα του βάλουν μέντορα, με σκοπό την εξέλιξή του.
Τι είπε ο Ροσέτι για την εβδομαδιαία ανάλυση επίμαχων φάσεων, μέσω βίντεο της ΚΕΔ, μετά από κάθε αγωνιστική; «Διαφωνώ, αν και αυτό γίνεται και στην Ιταλία. Πιο αποτελεσματική λύση θα ήταν μία μηνιαία συνάντηση της ΚΕΔ με τους δημοσιογράφους για διευκρινήσεις και ανάλυση επίμαχων φάσεων»…
Πηγή: in.gr

