O αρχηγός της Χεζμπολάχ χαρακτήρισε σήμερα «μεγάλο λάθος» τη συμφωνία που υπογράφηκε χθες από τον Λίβανο και το Ισραήλ με τη μεσολάβηση των ΗΠΑ, εκτιμώντας πως είναι «άκυρη».
Ανυποχώρητη η Χεζμπολάχ
«Η συμφωνία πλαίσιο της Ουάσιγκτον είναι ταπεινωτική, επαίσχυντη και αντιπροσωπεύει μια εγκατάλειψη της εθνικής κυριαρχίας», δήλωσε ο Ναΐμ Κάσεμ σε ένα δελτίο Τύπου, κατηγορώντας την κυβέρνηση του Λιβάνου ότι «νομιμοποιεί» με αυτόν τον τρόπο την κατοχή εδαφών της χώρας.
«Αυτή η συμφωνία είναι άκυρη και αυτό που πρέπει να εφαρμοστεί είναι οι όροι του πρωτοκόλλου συμφωνίας Ιράν-ΗΠΑ», συμπλήρωσε ο επικεφαλής της σιιτικής οργάνωσης, αναφερόμενος στο κείμενο που υπογράφηκε τη 17η Ιουνίου από την Ουάσιγκτον και την Τεχεράνη και προβλέπει τον τερματισμό των εχθροπραξιών στον Λίβανο.
Δείτε σχετική ανάρτηση για τις δηλώσεις του ηγέτη της Χεζμπολάχ:
Naim Qassem: Lebanon gov’t agreement with Zionist regime is humiliating, invalid
🔹Hezbollah Secretary-General Sheikh Naim Qassem strongly condemned the agreement between the Lebanese government and the Zionist regime, describing it as a retreat from national sovereignty and a… pic.twitter.com/eYth7W5p7E
— Tehran Times (@TehranTimes79) June 27, 2026
Ο ισραηλινός στρατός επιβεβαιώνει πως πραγματοποίησε πλήγμα στον νότιο Λίβανο
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο ισραηλινός στρατός ανακοίνωσε πως διεξήγαγε σήμερα μια αεροπορική επιδρομή εναντίον φερόμενων μαχητών στην περιοχή της Ναμπάτιε, στον νότιο Λίβανο, την πρώτη αυτού του είδους μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας-πλαίσιο ανάμεσα στο Ισραήλ και τον Λίβανο.
Μια εκπρόσωπος Τύπου του ισραηλινού στρατού δήλωσε στο AFP πως το πλήγμα στόχευε «φερόμενους τρομοκράτες που αντιπροσωπεύουν μια απειλή για τους Ισραηλινούς στρατιώτες».
«Τα αποτελέσματα του πλήγματος αξιολογούνται», συμπλήρωσε ο ισραηλινός στρατός.
Πηγή: in.gr

