Μαγνησία

Κτηματολόγιο: «Καμπανάκι» από τους μηχανικούς για ενδεχόμενα λάθη και επιβάρυνση των πολιτών της Μαγνησίας

Κτηματολόγιο: «Καμπανάκι» από τους μηχανικούς για ενδεχόμενα λάθη και επιβάρυνση των πολιτών της Μαγνησίας

Έντονο προβληματισμό προκαλεί η ολοκλήρωση του Κτηματολογίου στη Μαγνησία, καθώς, σύμφωνα με την τοπογράφο μηχανικό, Γραμματή Μπακλατσή, πολλά από τα προβλήματα που καταγράφηκαν κατά τη διαδικασία παραμένουν ανοιχτά, ενώ το βάρος των διορθώσεων μεταφέρεται πλέον στους ιδιοκτήτες.

Μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου, η Γραμματή Μπακλατσή, χαρακτήρισε το έργο «πολύπαθο», υποστηρίζοντας ότι «η βιαστική ολοκλήρωσή του, προκειμένου να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα χρηματοδότησης, άφησε πίσω σημαντικές εκκρεμότητες». Όπως ανέφερε, «πολλοί πολίτες θα διαπιστώσουν το επόμενο διάστημα, ότι οι περιουσίες τους έχουν καταγραφεί λανθασμένα, με αλληλοεπικαλύψεις ιδιοκτησιών, διεκδικήσεις από το Δημόσιο ή ακόμη και καταχωρήσεις που δημιουργούν συγκρούσεις με γειτονικά ακίνητα».

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στις περιοχές του Ανατολικού Πηλίου και τμήματος του Νοτίου Πηλίου, όπου η διαδικασία ολοκληρώθηκε πρόσφατα, ενώ μέχρι τα τέλη Ιουλίου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η κτηματογράφηση σε ολόκληρη τη Μαγνησία, συμπεριλαμβανομένων του Αλμυρού, του Δήμου Ρήγα Φεραίου και της Σκοπέλου.

Οι ειδικοί καλούν τους πολίτες να εισέλθουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Κτηματολογίου και να ελέγξουν προσεκτικά τα στοιχεία των ακινήτων τους, καθώς τυχόν λάθη θα πρέπει να διορθωθούν εγκαίρως. Όπως τόνισε η κ. Μπακλατσή σε αρκετές περιπτώσεις οι διορθώσεις συνεπάγονται σημαντικό οικονομικό κόστος, ενώ δεν αποκλείεται να απαιτηθούν ακόμη και δικαστικές διαδικασίες.

Παράλληλα, ανέδειξε το ευρύτερο πρόβλημα της εγκατάλειψης της υπαίθρου και της αγροτικής γης, ιδιαίτερα στα ορεινά χωριά του Πηλίου. «Η μείωση του πληθυσμού, η συρρίκνωση της αγροτικής δραστηριότητας και η έλλειψη υποδομών οδηγούν ολοένα και περισσότερες εκτάσεις σε εγκατάλειψη, γεγονός που επηρεάζει άμεσα και το ιδιοκτησιακό καθεστώς πολλών ακινήτων», ανέφερε.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;