Αθλητισμός

Ξέσπασε ο Νόιερ: «Δεν έφταιγα στο γκολ, δεν μπορώ να εξατμιστώ»!

Ξέσπασε ο Νόιερ: «Δεν έφταιγα στο γκολ, δεν μπορώ να εξατμιστώ»!

Έντονη ήταν η αντίδραση του Μάνουελ Νόιερ για όσους τον κατηγορούν ότι φταίει για το δεύτερο γκολ που δέχθηκε στο ματς με το Εκουαδόρ. «Δεν ήταν δικό μου λάθος, επειδή δεν μπορώ να εξατμιστώ», ξέσπασε ο γκολκίπερ της Εθνικής Γερμανίας, η οποία ηττήθηκε 2-1 από τον Εκουαδόρ στο ματς της 3ης αγωνιστικής του 5ου ομίλου του Μουντιάλ, με το νικητήριο τέρμα του Γκονσάλο Πλάτα.

Για αυτό το γκολ έγινε πολύς λόγος. Η κριτική εκνεύρισε τον Νόιερ οποίος τόνισε: «Δεν υπάρχει άλλη επιλογή για έναν τερματοφύλακα»!

Ακούγοντας την ερώτηση περί δικής του ευθύνης, αρχικά ο 40χρονος γκολκίπερ απάντησε: «Είναι μια απολύτως φυσιολογική κεφαλιά-πάσα και εγώ απλώς προσπαθώ να μπλοκάρω την μπάλα. Είναι μια εντελώς φυσιολογική φάση».

⚠️ Manuel Neuer não acredita que tenha falhado no segundo gol sofrido pela Alemanha contra o Equador.

— Repórter: “Manuel, você é uma pessoa honesta. No segundo gol sofrido, você assume a culpa?”

— Neuer: “Não.”

— Repórter: “Por quê?”

— Neuer: “Porque foi um desvio de cabeça… pic.twitter.com/04XI3TbTR4

— Bundesliga Insider (@BundesInsider) June 26, 2026

Μετά εξήγησε την φάση: «Οποιοσδήποτε τερματοφύλακας έχει παίξει ποτέ ποδόσφαιρο γνωρίζει ότι πρέπει να πάρω αυτή τη θέση για την μπάλα και ότι πρέπει να προσπαθήσω να την μπλοκάρω ακριβώς με αυτόν τον τρόπο. Υπάρχει μια κεφαλιά και προσπαθείς να φτάσεις στην μπάλα. Φυσικά, φαίνεται άτυχο επειδή στέκομαι ακριβώς εκεί, αλλά δεν ήταν δικό μου λάθος».

Όμως, όταν οι δημοσιογράφοι επέμεναν ότι δεν αντέδρασε σωστά, ο Νόιερ εκνευρίστηκε και ξέσπασε:  «Δηλαδή, πώς αλλιώς θα έπρεπε να σταθώ εκεί; Να πέσω στο έδαφος ενώ η μπάλα έρχεται κατευθείαν πάνω μου; Πρέπει να κινηθώ προς την μπάλα και να προσπαθήσω να την μπλοκάρω. Αν κάποιος βάλει το πόδι του και η μπάλα περάσει δίπλα μου, τότε ας περάσει. Όμως εγώ πρέπει να πάρω αυτή τη θέση. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Δεν μπορώ απλώς να εξατμιστώ ή να εξαφανιστώ»….

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Το φορτηγό πλοίο είχε δηλώσει, ότι μετέφερε μεταλλικούς κυλίνδρους Αδήλωτη ποσότητα 12.280 λίτρων ναυτιλιακού diesel εντόπισαν ελεγκτές της ΑΑΔΕ σε φορτηγό πλοίο που βρισκόταν στο λιμάνι του Βόλου, στο πλαίσιο επιχείρησης για την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου καυσίμων.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;