Αθλητισμός

Μεσίνα για Ομπράντοβιτς: «Θα βοηθήσει πολύ τον Παναθηναϊκό»

Μεσίνα για Ομπράντοβιτς: «Θα βοηθήσει πολύ τον Παναθηναϊκό»

Με την παρουσία σπουδαίων προσωπικοτήτων διεξάγεται το σεμινάριο «Ντούσαν Ίβκοβιτς» αυτό το σαββατοκύριακο στο Βελιγράδι. Ανάμεσα στους παρευρικόμενους, είναι και ο Έτορε Μεσίνα μαζί με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Ο πολύπειρος Ιταλός τεχνικός κατά τη διάρκεια της ομιλίας του τοποθετήθηκε για την επιστροφή του «Ζοτς» στους Πράσινους.

Ο Μεσίνα υπογράμμισε ότι ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε εκεί, όπου θέλει να βρίσκεται και πρόσθεσε ότι είναι μία φανταστική συγκυρία γιατί πιθανόν θα κλείσει την καριέρα του στον σύλλογο που πέτυχε σπουδαία επιτεύγματα.

Αναλυτικά όσα είπε ο Μεσίνα για τον Ομπράντοβιτς

«Θεωρώ ότι ήταν μια εξαιρετικά έξυπνη κίνηση από την ιδιοκτησία του Παναθηναϊκού. Ο Ζέλικο θα βοηθήσει τον σύλλογο πάρα πολύ. Απλά, αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει καταλληλότερος άνθρωπος και καλύτερος προπονητής για να ηγηθεί αυτής της ομάδας. Για εμάς, τους αντιπάλους του, αυτά είναι σίγουρα κακά μαντάτα! Όμως είμαι χαρούμενος για εκείνον. Είναι το μέρος όπου θέλει να βρίσκεται».

«Είναι μια σπουδαία ιστορία που κλείνει με τον πιο όμορφο τρόπο. Μετά από τόσα χρόνια μακριά από τον Παναθηναϊκό, όπου πέτυχε απίστευτα πράγματα, το να έχεις την ευκαιρία να επιστρέψεις και πιθανότατα να κλείσεις εκεί την καριέρα σου… Νομίζω ότι είναι κάτι τεράστιο και μια φανταστική συγκυρία».

Για το δικό του μέλλον σχολίασε:

«Αυτή τη στιγμή δεν έχω ιδέα τι θα κάνω. Ευτυχώς, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν δείξει ενδιαφέρον για μένα. Όμως εγώ είμαι διαφορετικός από τον Ζέλικο. Ακόμα προσπαθώ να αποφασίσω αν θέλω να είμαι προπονητής στον πάγκο ή αν θέλω να δουλέψω σε γραφείο, ως στέλεχος διοίκησης», κατέληξε.

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Πέντε συλλήψεις πραγματοποίησε η Αστυνομία τα ξημερώματα της Κυριακής σε Βόλο, Αλμυρό και Σκιάθο, στο πλαίσιο ελέγχων για παραβάσεις της νομοθεσίας περί λειτουργίας μουσικής σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Με ποια αντικειμενικά και δημοσιοποιημένα κριτήρια αποφασίστηκε η κατανομή των 5,7 εκατ. ευρώ, ώστε η Λάρισα να λάβει σχεδόν το σύνολο της χρηματοδότησης, ενώ άλλα νοσοκομεία περιορίζονται σε πολύ μικρότερες παρεμβάσεις;

2. Εάν οι ανάγκες των νοσοκομείων Τρικάλων και Καρδίτσας ήταν γνωστές, γιατί η Περιφέρεια δεν εξασφάλισε την έγκαιρη υποβολή των προτάσεων πριν από την έκδοση της πρόσκλησης, ώστε να μην εμφανίζονται σήμερα ως οι "ξεχασμένοι" της κατανομής;

3. Πώς υπηρετείται στην πράξη η περιφερειακή ισότητα στην υγεία, όταν ένας πολίτης έχει πρόσβαση σε ρομποτική χειρουργική επειδή κατοικεί σε έναν νομό, ενώ σε άλλον η χρηματοδότηση επαρκεί μόνο για την αντικατάσταση βασικού εξοπλισμού;