Τα τυπικά απομένουν μόνο προκειμένου ο Ντιαλό Σανούσι να αποτελέσει τη δεύτερη κίνηση του Άρη για τη μεταγραφική περίοδο του καλοκαιριού. Ο 20χρονος Ιβοριανός βρίσκεται ήδη στη Θεσσαλονίκη, ενώ αναμένεται αύριο (29/6) να υποβληθεί στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις.
Ο Ντιαλό Σανούσι ταξίδεψε στην Ελλάδα μία μέρα νωρίτερα από ό,τι αναμενόταν, ενώ, αν όλα κυλήσουν ομαλά, θα υπογράψει τετραετές συμβόλαιο συνεργασίας. Πρόκειται για μια κίνηση επένδυσης για το μέλλον, καθώς οι «κιτρινόμαυροι» θεωρούν ότι πρόκειται για ιδιαίτερα εξελίξιμο ποδοσφαιριστή.
Φουλάρει για κεντρικό αμυντικό
Οι «κιτρινόμαυροι» βρίσκονται επίσης σε προχωρημένες επαφές με ξένο στόπερ και με την ομάδα του, ενώ έχουν καταθέσει, σύμφωνα με πληροφορίες και πρόταση για την απόκτηση του.
Δεν αποκλείεται, μάλιστα, μέσα στις επόμενες μέρες να σημειωθούν εξελίξεις και αν όλα κυλήσουν ομαλά, ο ποδοσφαιριστής να ταξιδέψει στη Θεσσαλονίκη για να υποβληθεί στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει συμβόλαιο.
Ανεξάρτητα, πάντως, από την εξέλιξη που θα έχει η υπόθεση της παραμονής του Ρόουζ, ο Άρης θα κινηθεί και για δεύτερο κεντρικό αμυντικό. Οι άνθρωποι των «κιτρινόμαυρων», τέλος, έχουν ξεχωρίσει τις περιπτώσεις τριών αριστερών μπακ και αναμένεται να κάνουν το επόμενο διάστημα την τελική τους επιλογή.
Ο μεταγραφικός σχεδιασμός της ομάδας της Θεσσαλονίκης έχει τεθεί επί τάπητος και οι παράγοντες του συλλόγου «τρέχουν» τις ανοιχτές υποθέσεις.
Πηγή: in.gr

